post

Lantio ja luovuus

9,90 

Jaa tämä

Kuvaus

Mitä tasapainoisempi ja joustavampi lantiosi on, sitä luovempaa elämästäsi tulee” Inna Segel

Miten koet oman lantiosi?

Miten hoidat lantion alueesi tasapainoa?

Miten muuttaisit lantiosi toiminnallisuutta?

Onko sinulla istuessasi kehonpaino tasaisesti molempien istuinkyhmyjen päällä?

Onko Sinulla ollut ongelmia lantion alueella, kuten kireyksiä, kipuja, väärä asento?

Kärsitkö SI-nivelen toiminnan ongelmista?

Oletko istumatyöntekijä ja lonkankoukistajat muistuttavat kireydellään?

Jos olet synnyttänyt, onko se muuttanut lantiosi tuntemusta?

Onko lantiopohjasi kunnossa?

Mitä jos et kärsisi enää lantiopohjan heikouden aiheuttamista ongelmista kuten virtsankarkailusta.

Lantiota voidaan sanoa koko kehon perustaksi.

Tunnetko lantionpohjasi? Lantionpohja on koko keskikehon lattia. Kun aktivoit lantiopohjasi, aktivoituu myös poikittaisen vatsalihaksen tuki. Lantiopohja toimii pallean kanssa yhdessä luoden keskivartalolle voimaa.

Miltä tuntuisi, jos lantiosi olisi tukeva sekä joustava ja se mahdollistaisi koko kehosi vapaa liikkumisen ilman kipua?

Monet erilaiset kivut ja vaivat voivat johtua siitä, että lantio on virheellisessä asennossa.

Lantion asento vaikuttaa niin rintakehän, niskan, pään, selän kuin jalkojenkin toimintaan ja hyvinvointiin.

Tarkkaileppa näitä!

Tunnetko selinmakuulla painon jakautuvan tasaisesti molemmille lantionpuoliskoille?

Kytkeytyykö molemmat pakarat yhtäaikaa ja yhtä voimakkaasti esim. selkärankarullauksessa?

Miten lantiosi asettuu suhteessa rintakehään?

Onko lantiosi kallistunut eteen tai taakse vai onko se rintakehän alla?

Mikä avuksi?

Pitkäaikaiset kireydet ja kiputilat ovat ehkä aiheuttaneet Sinulle liiketuntoaistin heikkenemisen, jolloin et enää tunnista, missä asennossa seisot tai kävelet.

Tarvitset harjoitteita, mitkä herättävät hermostosi taas toimimaan oikealla tavalla ja aktivoimaan lihastukesi oikeassa järjestyksessä sisältä ulospäin.

Videokurssilla vahvistat heikkoja lihaksia ja venytät kireitä lihaksia, jotta lantiosi luut pääsevät oikeaan neutraaliasentoon.

Venyttelet rauhallisesti hengityksen tahdissa jolloin pumppaat verta lihaksiisi ja se avaa ja rentouttaa lihaksiasi.

Lantion asentosi tulisi hallita ensin staattisesti ja kun olet saavuttanut vakauden, siirrät opit dynaamiseen liikkeeseen.

Harjoitteita ei tarvita monta, vaan tulokseen vaikuttaa enemmän ajatuksella tehdyt liikkeet ja oman motivaatiosi määrä.

Opettelet käyttämään molempia raajoja tasaisesti seisoessasi ja liikkuessasi.

Opettelet myös rauhoittumaan, sillä henkinen stressi ylläpitää kipua ja kehon tulehdustilojasi.

Tarkoitus on siis siirtää opit jokapäiväiseen elämääsi niin töissä, kotona kuin vapaa-ajallasi.

Sinä olet kehossasi 24 tuntia vuorokaudessa! Tee näistä tunneista itsellesi mukavampia ja nauti kehostasi!

Tervetuloa kehontunne videoverkkokurssille osioon Lantio ja Luovuus!

Kerron, miksi ja miten liikkeet tehdään ja mitä liikkeillä haetaan.Harjoitteet tehdään rauhallisesti hengityksen tahdissa ja näytän, miten ne tehdään ilman hampaiden kiristelyä 🙂

Kehontunne videoverkkokurssi on matka itseen eli SINUUN!

Haluan tarjota Sinulle mahdollisuuden voida paremmin koko loppuelämäsi.

Kurssin käytyäsi, olet saanut eväät kehontuntemukseesi, josta nautit.

Löydät oman kehosi parhaan mahdollisen potentiaalin.
Hallittuasi nämä perusasiat luonnollisella tavalla, saat enemmän mahdollisuuksia tehdä myös muuta laadukkaasti!

Lantio ja luovuus osioon kuuluu:
1. Toimivampi lantio
2. Lantiopohja
3. Vakautta lantioon
4. Lonkankoukistajat
5. SI-nivelen vahvistusta
6. Kootusti Liikepankki osa 1.
7. Kootusti Liikepankki osa 2.
8. Miten voit mitata hyvinvointiasi

Nähdään kurssilla! Energiaa päivääsi ja päätöksiisi!

Armi

Vastaa